Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România are un website nou, iar dacă aveți nevoie de ajutor pentru a utiliza toate facilitățile pe care le oferă, vă rugăm urmați instrucțiunile de mai jos:
Cum îmi fac un cont pe platforma APCCR și la ce mă ajută acesta?
Începând cu luna iunie 2022, site-ul Asociației de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România a fost actualizat pentru a facilita accesul dumneavoastră la evenimentele, cursurile și resursele Asociației. Pentru a beneficia de aceste facilități, este necesar să vă creați un cont pe platformă. Pentru asta, urmați instrucțiunile:
1. Accesați link-ul de înregistrare din meniul de utilizator al platformei:
2. Creați-vă contul urmând instrucțiunile de pe ecran (vă rugăm consultați semnele de întrebare poziționate în dreptul unor câmpuri, acestea vă pot ajuta cu informații esențiale pentru acele câmpuri):
Dacă ați participat la Conferința Națională Psihoterapia Cognitiv-Comportamentală 2022 sau la orice eveniment / curs organizat ulterior (după luna iunie 2022), aveți deja un cont pe platformă. Dacă la crearea contului, primiți această eroare:
…verificați în primul rând ca adresa să fie trecută corect, și dacă este, înseamnă că cel mai probabil, aveți deja cont pe platformă. Dacă aveți un cont creat și nu mai țineți minte care este parola, urmați acest link pentru a o reseta (acesta este disponibil și pe pagina de login). Dacă aveți cont, veți primi un email prin care vă veți putea reseta parola.
3. Confirmați-vă contul
Odată ce ați trimis solicitarea de creare a contului, veți primi un email cu un link de activare a acestuia (acesta se trimite în scurt timp, vă rugăm să verificați și folderul de spam al contului de email):
…abia după ce ați confirmat contul prin acest link vă veți putea loga pe platformă.
Am cont, cum îl utilizez?
Primul pas pentru utilizarea platformei este logarea, urmând acest link sau accesând butonul accesibil în meniul de utilizator (partea de stânga-sus a platformei):
Odată logat, meniul de utilizator se va schimba. În primul rând, veți putea vedea mesajul de întâmpinare cu prenumele dumneavoastră și opțiunile de utilizator:
Accesând butonul “Cursuri”, puteți vedea toate cursurile și evenimentele APCCR la care puteți participa. Accesând butonul “Coș” puteți oricând să navigați la coșul dumneavoastră de cumpărături, care va conține cursurile la care v-ați înscris și pentru care încă nu ați finalizat procesul de comandă. Accesând butonul “Contul meu”, puteți modifica detaliile contului dumneavoastră (schimba datele de contact, codul COPSI etc.)
Doresc să particip la un curs APCCR, cum procedez?
Începând cu luna Iunie a anului 2022, participarea la toate cursurile APCCR se poate realiza exclusiv prin cadrul platformei. Pentru a vă înscrie la cursuri, este necesar să aveți un cont și să fiți logat cu acesta pe platformă (vedeți pașii anteriori de creare cont și logare).
Participarea la cursurile și evenimentele APCCR poate fi accesată fie din butonul “Cursuri” din cadrul meniului de utilizator (vedeți secțiunea anterioară), care vă va arăta toate cursurile la care vă puteți înscrie în acest moment, fie prin butonul “Participă la curs” din cadrul descrierii fiecărui curs sau eveniment în parte:
Odată selectat cursul, veți fi direcționat către secțiunea de comandă:
Fiecare curs poate să aibă mai multe opțiuni, cum ar fi alegerea dintre participarea online și cea live, sau diferențiere de preți între membrii APCCR și non-membri. Nu puteți finaliza comanda (și deci participa la curs) decât dacă selectați aceste opțiuni. Citiți descrierea produsului pentru a putea alege opțiunile potrivite și evita neplăcerile asociate cu modificările ulterioare.
Odată adăugată comanda în coș, puteți naviga la acesta pentru a finaliza înscrierea:
Aveți ocazia să verificați ultima dată dacă ați ales cursul și opțiunile de participare potrivite, după care veți fi direcționat către pagina de plată:
Vă rugăm completați cu atenție câmpurile din coloana din dreapta a paginii, deoarece acestea vor fi utilizate la generarea facturii dumneavoastră (în special în cazul în care participarea se va deconta – indiferent de entitatea care decontează, aceste informații sunt folosite doar la facturare).
În ceea ce privește metodele de plată, participarea se poate achita, online, cu cardul, prin soluția securizată Euplatesc.ro, sau prin transfer bancar.
Plata cu online cu cardul
În cazul în care optați pentru plata cu cardul (metodă recomandată datorită securității și vitezei), veți primi un email de confirmare a comenzii și până la începutul cursului veți primi toate informațiile necesare (acces la curs online, materialele pregătitoare – dacă este cazul, factura etc.)
Plata prin transfer bancar
În cazul în care optați pentru transfer bancar, comanda va fi “În așteptare” până dumneavoastră finalizați plata, având în acest moment toate instrucțiunile necesare pentru acest lucru:
Veți primi de asemenea și un email cu statutul comenzii:
Odată primită de la dumneavoastră confirmarea plății, statutul comenzii se va schimba în “Finalizată” și veți primi un email de confirmare:
Din acest moment, participarea este confirmată, și până la începutul cursului veți primi toate informațiile necesare (acces la curs online, materialele pregătitoare – dacă este cazul, factura etc.)